Assalamualaikum,kepada pengunjung blog saya.Pada blog saya kali ini komen serta feedback tentang titik 9 atau pintu 9 menjadi tajuk yang hangat selepas keris.Pada awalnya apabila saya membuka tajuk ini kurang mendapat komen dari pengunjung mungkin ada diantara mereka yang ingin melihat orang lain memulakan komen tersebut dahulu sebelum mereka.Pada hari ini apabila saya membuka blog saya terlihat oleh saya begitu banyak komen yang terpapar.Selain dari komen tentang titik 9 ada juga yang menunjukkan minat untuk mempelajari ilmu kebatinan yang ada kaitan dengan titik 9 ini.Secara kebetulan pula saya baru pulang dari Melaka menziarahi Tok Sheikh dan kebetulan pula Tok Sheikh sendiri ada belajar mengenai hal2 tersebut melalui seorang  Ustaz dan kebetulan pula ustaz tersebut mempunyai blognya sendiri.Untuk memudahkan sesiapa yang berminat mengetahui dengan lebih lanjut mengenai alam ghaib atau titik 9 ini saya telah membuat link(pautan).Sila klik pada panel sebelah kanan untuk memasuki blog tersebut sama ada blog Tok Sheikh 7 Puteri(Perubatan Alternatif Tok Sheikh) atau blog Ustaz Syakirin(Perubatan Alternatif).Bagi sesiapa juga yang berminat dengan perubatan yang lain juga boleh juga melayari blog teman saya diBatu Pahat-Nagacimande(Pusat Rawatan Alternatif)Ketiga2 blog ini mempunyai keistimewaan mereka yang tersendiri.

