Salam kepada semua pengunjung blog saya,

pada pagi ini saya dikejutkan oleh panggilan talipon dari saudara waliqudus tuanpunya blog rahsia alam,beliau meminta pendapat saya mengenai satu lagi spesis bujang kalak yang beliau e mail kepada saya.Setelah saya menatap gambar yang disertakan maka tidak syak lagi yang ditunjukkan kepada saya adalah bujang kalak dalam ketegori atau grade super.Hal ini diperkuatkan lagi dengan pandangan yang diberikan oleh salah seorang sahabat saya yang mengambarkan ciri ciri bujang kalak yang benar benar ampuh.Kepada sesiapa yang pernah mendapatkan bujang kalak daripada beliau(waliqudus) maka pada kali ini jangan lepaskan peluang untuk memiliki grade yang terbaik dan sila layari blog beliau untuk melihatnya dengan lebih dekat lagi dan mendapatkan maklumat.Kalau dalam pemilihan besi kursani yang terdapat pelbagai jenis maka mana satukah  yang dikatakan besi kursani grade super dan jika dalam pemilihan bujang kalak yang terdapat pelbagai spesis maka tidak syak lagi yang terbaru di miliki oleh saudara waliqudus adalah dalam kategori grade super. Segalanya adalah anugerah Allah kepada alam dan kepada kita yang mengetahui akan rahsianya.