Salam kepada pembaca blog saya,untuk makluman saya akan ke Sabah-Kota Kinabalu  pada 13hb Mac ini kerana beberapa urusan termasuk mencari info mengenai barang2 mistik.Saya akan menaiki pesawat jam 10.20 pagi dari LCCT dan dijangka tiba di KK pada jam 12.50 tengahhari.Insyaallah seorang pelawat tegar diblog saya akan menjemput saya di lapangan terbang kelak dan kemudian akan berjumpa dengan adik angkat saya.Saya akan berada di KK sehingga 14hb kerana pada 15hb jam 12.20 tengahhari akan  terbang ke Tawau pula dan berada disana sehingga 16hb untuk bertemu dengan beberapa lagi teman disana mengenai barang2 mistik.Pada 17hb akan ke KK semula jam 9.35 malam dan kembali ke KL semula pada 18hb jam 3.45 petang.Jika ada pengunjung blog saya yang berada di KK atau Tawau dan ingin berjumpa dengan saya sila hubungi saya di no hp saya 013-3601760.Insyaallah selepas kunjungan ke Sabah saya akan ke Sarawak pula untuk tujuan yang serupa.