Assalamualaikum kepada semua pengunjung blog saya,sempena menyambut tahun baru 2012 yang tinggal hanya beberapa minit lagi saya dengan ini mengambil kesempatan mengucapkan selamat menyambut tahun baru 2012.Semuga tahun baru 2012 ini akan membuat kita semua semakin dewasa.Ucapan selamat menyambut tahun baru ini saya tujukan kepada semua rakan kenalan saya seperti Tok Sheikh,Waliqudus,Pakciklioo,Pak Tuan,Serban Hijau,Tok Serban Hijau,Osmo,Saiful,Paduka,Azmir,Adik Andika,Joe Labu,Sofea Jane dan lain2 lagi yang mengenali diri saya.Seperti juga sempena kita menyambut Aidil Fitri saya juga turut sama memohon maaf diatas segala kesilapan saya kepada tuan2 semua.

Saudara waliqudus telah menyatakan akan hajat saya untuk menjadikan blog ini sebagai satu blog yang kita sama2 dapat berkongsi ilmu didalam pelbagai bidang.Itulah harapan saya kepada tuan2 semua agar sudi berkongsi ilmu dengan saya.Wassalam