Saya ada sekeping kelambu kaabah besar sikit dari tapak tangan dan berkalimah ALLAH untuk dimaharkan untuk rm3330 .Digunakan sebagai ikhtiar pelaris berniaga.Saya mendapatnya ketika mengerjakan umrah pada bulan puasa tahun lepas dan telah pergi sendiri ke rumah ustaz yang berasal dari Indonesia yang menetap di Mekah .Beliau telah berbesar hati memperlihatkan beberapa helai kelambu kaabah dan selimut makam nabi serta sarung kunci kaabah kepada saya.Atas persetujuan beliau saya berjaya memperolehinya untuk dibawa balik ke Malaysia untuk buat kenang-kenangan.

Dibawa berniaga untuk ikhtiar pelaris atau simpan dirumah untuk koleksi kenang-kenangan.

Adabnya jangan dibawa ketandas dan diletak dibawah paras pusat kerana sifatnya yang menjadi tumpuan umat manusia berdoa dan bermohon bermacam-macam hajat.

Sebagaimana Kaabah yang tidak putus-putus dikunjungi umat manusia begitu juga daya tarikan rezeki kepada peniaga dengan izin Allah.Insyallah.

Untuk yang berminat boleh menghubungi saya

tel:019 3346188 –